PE maea

O le maea polymer polyethylene maualuga e faia i le maualuga polymer polyethylene fiber malosi e maualuga tele i le filo gaosia, o lona malosi e mafai ona oʻo atu i le 1.5 taimi o le uaea uamea faʻamaonia tutusa, ma o le elongation e matua maualalo, e mafai ona faʻatusatusa i le gau o le uamea. uaea.O le uaea e faia mai ai o loʻo i ai uiga o le ultraviolet radiation teteʻe, vai sami tetee, acid ma alkali tetee, le vaivai tetee, tau ma le vevela eseesega tetee, taamilosaga auaunaga faaopoopo, ma isi.

O le a le polyethylene?

O le faapuupuuga o le polyethylene o le PE, PE o le polyethylene faapuupuuga, o le polyethylene [-CH2-CH2-] N.Ethylene o se polymer o le ethylene, foi o se resin thermoplastic, i le alamanuia, ethylene ma se aofaiga itiiti o le α-olefin copolymerization products.It ei ai uiga o le le oona, odorless, pa'i ma moligao moligao e toetoe lava tutusa. E le mafai ona solu i le vai ma isi solvents masani i le vevela masani ma e lelei galuega insulation.

PE (polyethylene) o se mea masani, tatou masani ona faʻaaogaina i le olaga taga faigofie e faia i le polyethylene (PE), PE o se fausaga faigofie tele o polymer, o loʻo faʻaaogaina lautele mea, e aofia ai le numera o - CH2 - iunite. so'oga, polyethylene e ala i le ethylene (CH2=CH2) fa'aopoopo polymerization tali.

PE(polyethylene) o loʻo i ai le kemisi mautu galuega tauave o ma, e oʻo lava i le tasi, hydrochloric acid, hydrofluoric acid, formic acid, phosphoric acid, potassium hydroxide, ma isi acids ma faavae e leai se fesoasoani i le potu temperature.PE e fefe i le malamalama, i le ultraviolet moli e matua faigofie lava ona pala, o se fesoasoani sili lea i le faʻaleagaina o taga palasitika.

Fa'aoga: PE (polyethylene) auala gaosiga o lo'o i ai le maualuga o le mamafa, o le mamafa o le mamafa ma le maualalo o le auala tolu, o le matafaioi a le PE e mafai ona fa'aaogaina e fai ai ata tifaga, fa'aaoga lautele i mea'ai, togafitiga faafoma'i, vaila'au vaila'au ma alamanuia; faia sapalai gaogao, le gaosiga o mea ipu ipu paipa, PE e mafai foi ona fai alava, polyethylene maea ma isi sapalai ola eseese.


Taimi meli: Iul-09-2021