Fa'atomuaga i le fa'atupuina o maea

O le maea fa'ato'aga e fai mai i se ituaiga pa'u o la'au e ta'ua o le hemp e fa'amama alava.O le oloa maeʻa e faʻaaogaina i itu uma o lo tatou olaga.

O uiga autu o le maea faʻatupuina o le anti-corrosion, ofuina teteʻe, toughness, anti-aging, tensile resistance, lalagaina oloa ma le lelei o le ea, ola umi, talafeagai mo le tele o faʻaoga. E i ai le tele o oloa maeʻa, talafeagai. mo faʻatoʻaga, fagogota, faʻaleleia vai, fale lavalava, fale seevae, pisinisi totonu o taavale ma isi taimi. Ou te talitonu o le tele o uo na faʻaogaina le maea polypropylene latou te iloa o le maea faʻaleleia o le a motusia le maea pe a uma ona tuʻuina mo se taimi umi.O le a le mafuaʻaga o lenei faʻalavelave?

O le fausiaina o maea e patino i le maea palasitika, o oloa palasitika e fefefe i faaletonu o soʻo se tagata gaosi oloa e le mafai ona aloese. E mafai ona tatou faia na o lenei i isi auala, e pei o le tuʻuina o le maea polypropylene i se nofoaga malulu, matutu ma faʻaitiitia le faʻaalia saʻo o o le maea polypropylene i le susulu o le la.O le tulaga o le gau polypropylene maea e tele lava ona o le maea polypropylene ua pisipisia i vai corrosive e pei o le palapala ma le vai o loo faaaogaina.A uma ona tatou faʻaaogaina, e manaʻomia ona faʻamamaina i vai mama e puipuia ai le pala mai le teuina mo se taimi umi. A maeʻa lena, afifi le maea polypropylene ma teu i se nofoaga matutu ma malulu. o le maea polypropylene, ma o le a le faia le polypropylene maea gau mea tulaga, umi.


Taimi meli: Iul-09-2021